apache a virtualni web servery

Robert Drotar rdro1314 at ss1000.ms.mff.cuni.cz
Tue Mar 25 20:11:26 CET 1997

Petr Lampa wrote:

> Tohle pujde az v okamziku, kdy budou vsechny WWW servery a WWW klienti
> komunikovat protokolem HTTP 1.1 (tam musi klient predat serveru
> jmeno zadane uzivatelem, takze server je schopen rozlisit, ktere
> z tech CNAME ma obsluhovat). V soucasne dobe neexistuje jina moznost
> nez zmineny IP aliasing.

  Hmm, to by som az takto netvrdil, uz dost dlho mi bezi niekolko
virtualnych
serverov na niekolkych strojoch s linuxom a apache.
Kto neveri, nech si skusi: http://www.in4.sk http://www.ipg.sk
http://www.sluzby.sk
http://www.atomas.in4.sk http://www.apel.sk
Vsetko je to 193.58.197.1 a cuduj sa svete bezi jak na dratkach...
(dobrie znie
od cloveka co sa vola Drotar, nie?)

>                                                         Petr Lampa
>
> P.S.: viz RFC 2068 nebo http://www.fee.vutr.cz/info/WWW/
>
> --
> Department of Computer Science and Engineering  E-mail: lampa at fee.vutbr.cz
> Faculty of El. Engineering and Comp. Science    Phone: (+420 5) 7275/225,111
> Technical University of Brno                    Fax:  (+420 5) 41211141
> Bozetechova 2, 612 66 Brno, Czech Republic

  WhiteAngel

--
   email: mailto:rdro1314 at ss1000.ms.mff.cuni.cz
     www: http://ss1000.ms.mff.cuni.cz/~rdro1314