apache a virtualni web servery

Marek Antos antos at cpress.cz
Tue Mar 25 20:26:30 CET 1997

Dobry den,

On 25 Mar 97 at 20:11, Robert Drotar wrote:

> Hmm, to by som az takto netvrdil, uz dost dlho mi bezi niekolko
> virtualnych serverov

jasne, ono to funguje (alespon se to tak zda). Problem ale nastane v
pripade, ze se na ty stranky bude chtit dostat nekdo s browserem,
ktery jeste HTTP 1.1 neovlada. Jedine obecne reseni je tedy zatim
opravdu jen IP aliasing.

Na druhou stranu uz dnes se mohou virtualni servery a la Apache s
uspechem pouzivat. Vetsina pouzivanych browseru totiz zminenou verzi
HTTP umi. Pro ty, kteri pouzivaji neco starsiho, je tu pritom
moznost umisteni odkazu na titulni strance (ted myslim prime odkazy,
cili bez pouziti toho virtualniho serveru), takze se k dotycnym
strankam dostane taky.

Zdravi,

---
Marek Antos                     Computer Press
Casopis Connect!                Hodkovicka 115, Praha 4
e-mail: antos at cpress.cz         tel/fax:02/61710642