apache a virtualni web servery

Leos Bitto bitto at kolej.mff.cuni.cz
Tue Mar 25 20:41:27 CET 1997

On Tue, 25 Mar 1997 19:58:24 +0100, Robert Drotar <rdro1314 at ss1000.ms.mff.cuni.cz> wrote:

>  Hmm, to by som az takto netvrdil, uz dost dlho mi bezi niekolko
>virtualnych
>serverov na niekolkych strojoch s linuxom a apache.
>Kto neveri, nech si skusi: http://www.in4.sk http://www.ipg.sk
>http://www.sluzby.sk
>http://www.atomas.in4.sk http://www.apel.sk
>Vsetko je to 193.58.197.1 a cuduj sa svete bezi jak na dratkach...
>(dobrie znie
>od cloveka co sa vola Drotar, nie?)

>  WhiteAngel

Jde o to ze browser musi posilat v pozadavku polozku host:. Navigator to dela
od verze 2.0, Exploder od 3.0. Lynx ve verzi 2.6 to taky posila, starsi verzi
nemam.

Takze jak vidite to jde pouzivat uz dnes velmi dobre. A pro tech par procent
uzivatelu kteri pouzivaji stare browsery se to da udelat tak ze na hlavni
stranku umistite jednak vynadani ze pouzivaji stary browser a jednak linky
na vsechny ostatni virtualni servery. Treba takhle:

<A HREF="http://www.hlavni.cz/a/">server firmy A</A>
<A HREF="http://www.hlavni.cz/b/">server firmy B</A>
<A HREF="http://www.hlavni.cz/c/">server firmy C</A>
<A HREF="http://www.hlavni.cz/d/">server firmy D</A>