apache a virtualni web servery

Ivo Musil ivo at corpus.cz
Tue Mar 25 22:05:12 CET 1997

> jasne, ono to funguje (alespon se to tak zda). Problem ale nastane v
> pripade, ze se na ty stranky bude chtit dostat nekdo s browserem,
> ktery jeste HTTP 1.1 neovlada. Jedine obecne reseni je tedy zatim
> opravdu jen IP aliasing.
> Na druhou stranu uz dnes se mohou virtualni servery a la Apache s
> uspechem pouzivat. Vetsina pouzivanych browseru totiz zminenou verzi
> HTTP umi. Pro ty, kteri pouzivaji neco starsiho, je tu pritom
> moznost umisteni odkazu na titulni strance (ted myslim prime odkazy,
> cili bez pouziti toho virtualniho serveru), takze se k dotycnym
> [...]

Souhlasim a stejne reseni dokladam na http://custom.corpus.cz,
ktery bezi pod Netscape FastTrack serverem.

Ac mnohe klienty nepodporuji celou sadu HTTP 1.1, podporuji jiz
potrebnou volbu Host: pro presmerovani na virtualni server. Zkousel
jsem Netscape Navigator, Microsoft Explo(r/d)er, Lynx a
vsechny v rozumnych verzich jiz funguji. Neuspel pouze NCSA
Mosaic 3.

S pozdravem
Ivo(sh) MUSIL
ivo at corpus.cz