apache a virtualni web servery

Leos Bitto bitto at kolej.mff.cuni.cz
Tue Mar 25 22:41:23 CET 1997

On 25 Mar 1997 21:46:53 +0100, Petr Lampa <lampa at fee.vutbr.cz> wrote:

>Taky tam na tech adresach bezi Apache 1.2 (tedy rozumejici hlavicce
>Host: a http 1.1).

To umi uz i Apache 1.1.1, mozna i starsi. Neumi cele http 1.1 ale neco jo.

>Problem je ovsem v tom, ze mnozi klienti
>hlavicku Host: neposlou a neposlou. Pak pochopitelne dostanou
>hlavni stranku normalniho serveru na teto adrese. A to nekterym
>zakaznikum muze vadit.

Tak jim proste reknete at si poridi poradny browser. Poradny mysleno
Netscape Navigator alespon 2.0 nebo alespon M$ Iternet Explorer alespon
3.0. S jakymkoliv jinym browserem budou mit i spousty jinych problemu,
proste ten upgrade je nutny. Nebo snad vite o browseru ktery by dnes byl
jinak pouzitelny, jenom nepodporuje posilani host: ?

                                                  Leos Bitto
                                           <bitto at kolej.mff.cuni.cz>