sendmail

Karel Kovar kovark at music.cz
Tue Mar 25 23:08:54 CET 1997

hello all !

chtel bych se zeptat, zdali tu nekdo nema zkusenost se sendmail rewrite
rules ? potrebuju aby user, ktery ma konto na nejakym serveru, ktery
se jmenuje napr. server.domena1.cz pri odesilani posty mel uvadeny ze
pise treba z adresy user1 at domena1.cz a nebo treba aby mel user1 at domena2.cz
uvadeny ... mam udelany soubor text formatu, kde mam vzdy:

loginname1     jmeno.prijmeni<@domena1.cz>
loginname2     jmeno.prijmeni<@domena2.cz>

z tohoto souboru udelam pres makemap btree, users.db soubor a ten pak pres
Kgenerics btree -m users.db
importuju do sendmailu (doufam ze to tak je ok)..

a i presto to neustale toto nastaveni ignoruje... patral jsem v
sendmail.cf a narazil jsem na sekci rewritting rules... ale bohuzel nevim
co v tom co znamena... sehnal jsem si dokumentaci k sendmailu, ale tam o
tomdle vubec nic nebylo .... dokumentace co je v sendmail.cf je jeste
strucnejsi :)

nevite nekdo co s tim???

predem mockrat diky za rady,
s pozdravem