apache a virtualni web servery

Ivo Musil ivo at corpus.cz
Tue Mar 25 23:09:58 CET 1997

> *** Ne, ze bych nepouzival posledni verze, ale myslite si, ze je pro
> kazdeho modemistu prijatelne sosat po sve 14ce kazde 3 mesice
> nejnovejsi verzi browseru, kdyz instalacni soubory jdou do nekolika
> MB?
>     Nechapu, kde je problem pouzivat stary zpusob (IP adresu navic)?
> penezich?

V IP adresach ... bohuzel jich neni zase takovy prebytek.

V zatizeni pocitace ... pro kazdy hardwarovy virtualni WWW
server (pres IP adresu) potrebuju mit spusteny aspon jeden proces WWW
serveru, kdezto pro vsechny softwarove sub-servery mohu mit spusten
tento proces jen jednou.

Takto jsem schopen optimalneji vyuzivat provozni zdroje daneho
pocitace, nebot u softwaroveho virtualniho serveru mohu v
praxi nastavit nizsi pocet httpd procesu/threadu nez by byla suma
potrebnych hardwarovych serveru krat rozumny pocet obsluznych
procesu/threadu pro kazdy z nich.

Srozumitelnejsi bude asi priklad:
pro 8 virtualnich serveru, ktere provozujeme, potrebuji:
u HW virtualniho serveru:    8 procesu po (rekneme) 5 threadech
u SW virtualniho serveru:    bude stacit 1 proces a odhadem 20 thr.

S pozdravem
Ivo(sh) MUSIL
ivo at corpus.cz