apache a virtualni web servery

Leos Bitto bitto at kolej.mff.cuni.cz
Wed Mar 26 00:11:28 CET 1997

On 25 Mar 1997 23:11:02 +0100, Ivo Musil <ivo at corpus.cz> wrote:
> [...]

No myslim si ze zrovna browser je mozno sehnat i spoustou jinych zpusobu.
Ale i kdyby melo dojit na ten download, tak si stejne myslim ze se to vyplati.
Dneska proste spousta stranek ve starsich prohlizecich bud nejde prohlizet
vubec (frames) nebo vypada dost hnusne. Chci tim rict ze to stahovani nebude
urcite jen kvuli virtualnim serverum.

>V IP adresach ... bohuzel jich neni zase takovy prebytek.

Souhlasim. Nekteri provideri si za ne nechavaji docela tucne platit.

> [...]
>tento proces jen jednou.
>
>Takto jsem schopen optimalneji vyuzivat provozni zdroje daneho
>pocitace, nebot u softwaroveho virtualniho serveru mohu v
>praxi nastavit nizsi pocet httpd procesu/threadu nez by byla suma
>potrebnych hardwarovych serveru krat rozumny pocet obsluznych
>procesu/threadu pro kazdy z nich.
>
>Srozumitelnejsi bude asi priklad:
>pro 8 virtualnich serveru, ktere provozujeme, potrebuji:
>u HW virtualniho serveru:    8 procesu po (rekneme) 5 threadech
>u SW virtualniho serveru:    bude stacit 1 proces a odhadem 20 thr.

Nevim o jakem WWW serveru mluvite. Ale Apache 1.1.x ci 1.2.x to takhle nedela.
Tam neni pri spravne konfiguraci rozdil v poctu spoustenych procesu pri
pouzivani opravdovych IP adres a CNAME!

Nebo snad pro kazdou IP adresu spoustite samostatneho Apache? I tak to jde,
ale je to zbytecne plytvani systemovymi prostredky! Asi nejak jak to pisete,
i kdyz pojem "thread" pouzivate naprosto zcestne.

                                                  Leos Bitto
                                           <bitto at kolej.mff.cuni.cz>