apache a virtualni web servery

Juraj Panko Juraj.Panko at tuke.sk
Wed Mar 26 08:41:39 CET 1997

			Dobry den !

According to Adam AHA Hauner.

> *** Ne, ze bych nepouzival posledni verze, ale myslite si, ze je pro
> kazdeho modemistu prijatelne sosat po sve 14ce kazde 3 mesice nejnovejsi
> verzi browseru, kdyz instalacni soubory jdou do nekolika MB?
Ono este u komercnych organizacii pribuda aj nutnost zdovodnovat kazdy
stvrtrok upgrade ... :-(ja viem MSIE 3.0 je "free", ale ktohovie ako to bude
s dalsimi verziami ...
>     Nechapu, kde je problem pouzivat stary zpusob (IP adresu navic)? V
> penezich?
Mozno pre organizacie, ktore bezia stovky virtualnych serverov nastanu
problemy s adresnym priestorom. (Ono dnes uz chce mat vlastny WEB server
kazdy). A uz preto, ze nie je nekonecny, treba s adresnym priestorom setrit.

Juraj Panko
panko at ccsun.tuke.sk