POP3/SMTP mail srever

Jaroslav Cibulka kovopetrol at plz.pvtnet.cz
Tue May 6 10:47:19 CEST 1997

> jeste jsem to nemel cas testnout - ale v res. kitu
> je nejaky M$.
>
> Protoze RK se hodi i jinak zase tak  spatna vec,
> mozna by to stalo za test.

Fuj, taky bych si to mel po sobe precist.

Takze myslenka byla:

RK se hodi i na jine veci a neni to skutecne zase tak spatna
vec, takze by se daly zabit dve mouchy jednou ranou...

Sorry za ulet, asi jsem si vymazl cast mailu...
(po ranu jeste chvilku nevidim a spinkam :-))

JaCi

Jaroslav Cibulka
vedouci oddeleni informatiky
Kovopetrol, a.s. Plzen