ADMIN: Zruseni brany do cz.comp.linux pro linux at muni.cz

Zdenek Prchal prchal at vtdata.cz
Wed May 7 00:40:19 CEST 1997

Auuu - je mi sice jasny duvod a pro prislusne mail-listy to jiste bude
prinosem, ale uvazili jste (To: JK - nejsi jediny spravce ml, kdo tohle
udelal), zda tim nevrazite kudlu do zad ceskym newsgroups? Bude nekdo
sledovat provoz v prislusnych newsgroups, kdyz budou jen RO a v pripade
vyskytu balastu zadat napravu u prislusnych spravcu news serveru nebo budou
ponechany svemu osudu (ktery ja osobne v takovem pripade vidim spis cerne,
ac jsem jinak optimista)?

Zdenek Prchal
(sorry za off-topic v nepatricnych koneferencich, ale chel jsem, aby se to
dostalo i tam - pokud se ma okolo toho ale rozvinout nejaka bourlivejsi
debata, tak radeji nekde, kam to aspon jakztakz patri - tj. budto v
cz.news.admin nebo snad v cz.net.internet)
 Jan "Yenya" Kasprzak wrote in article ...
> Dovoluji si upozornit, ze vzhledem k pokracujicimu prilivu
>balastu do vsech cz.* skupin jsem ve stredu pozastavil prijem
>zprav i odesilani zprav do teto skupiny z listu linux at muni.cz.
>Prijem zprav (mail->news) bude v brzke dobe obnoven,
>ale opacny smer (news->mail) bude pravdepodobne jen pro prihlasene.
[deleted]