help - Mikrofon pro SB Pro

Pavel Ruzicka pavouk at k332.feld.cvut.cz
Fri May 9 09:24:27 CEST 1997

> Potrebuji ve W95 pripojit mikrofon ke zvukove karte Sound Blaster Pro.
> V dokumentaci jsem nenasel zadnou specifikaci pripojitelnych
> mikrofonu. Nemate nekdo zkusenosti jaky typ mikrofonu lze pripojit ?
> Jan Kremer
> ezopa_op at traveller.cz

Ja si myslim, ze by se tam mel pripojit krystalovy mikrofon.
Samotna mikrofonni vlozka se prodava asi za 16,- Kc. Je potreba si dat
pozor na prepolovani, tyto mikrofony maji v sobe impedancni menic a
pri prepolovani nefunguji, nebo se muzou i poskodit. Ale pro vas bude
spise zajimavy uz hotovy mikrofon, ktery budou mit v obchodech s PC
kraksnama a prislusenstvim...
                                                              Pavouk