Definice slova 'Intranet'

Tomas TPS Ulej Tomas.Ulej at intec.sk
Fri May 9 13:35:32 CEST 1997

> Neni to uz spise EXtranet? INtranet se mi jevi jako Internet nejakym
> zpusobem uzavreny, treba omezeny v ramci jedne budovy nebo tak nejak,
> bez _nutnosti_ komunikovat s okolim.

ExtraNET je pristup na definovany server na zaklade nejakeho
autentifikacneho kluca na casovo obmedzenu dobu a to s obmedzenim
vyuzitia protokolov TCP HTTP, FTP, SSL

Tunelovanie, ktore som spominal tuneluje vsetko co dovoli router a
to naviac casovo neobmedzene (ak mate dobru linku :) )
To znamena vsetky TCP, ale i napr. IPX, NETBEUI pakety a podobne
Takze toto je INTRANET, resp. tunelovanie lokalnych sieti cez
InterNET...

-Tomas TPS Ulej
NETLAB Plus partner
system administrator of node INTEC.SK
Jilemnickeho 8, 03601 Martin, Slovakia, Europe
tel: +421 842 220061  fax: +421 842 220060  eMail:tps at intec.sk