Zavirovani pres E-mail

Jiri Pazdernik georges at traveller.cz
Sat May 10 23:45:15 CEST 1997

Petr Jendele wrote:

> Dobry den,
>         nedavno jsem z jedne konference obdrzel obligatni varovani pred
> nebezpecnym mailem a po ne spoustu odpovedi, jaky je to nesmysl.
>         Napadlo mne v teto souvislosti, ze zniceni dat pomoci vhodneho
> programu, ktery natahne a spusti Internet Explorer je mozne. Nevim, zda
> dnes MS Exchange client umi automaticky stahovat http odkazy jako
                                          ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> napriklad Netscape mail. Ale pokud ano, pak dle meho nazoru takove
> napadeni mozne je.
>         Jaky je na to Vas nazor?

Mohl byste vysvetlit, co to znamena stahovat http odkazy? To jako kdyz
je v nejakem mailu odkaz na www stranku tak mail client ji automaticky
stahne nebo jak je to vlastne mysleno? Ja sice Netscape pouzivam, ale
jedine co mi stahuje jsou attachmenty a ty samozrejme sam nespousti.

> S pozdravem
>                                         Petr Jendele

*         Jiri Pazdernik, Comtype Opava                     *
*         Hobzikova 3, 746 01 Opava, Czech rep.             *
*         Tel./Fax: +42/653/212607                          *
* E-mail: mailto:georges at traveller.cz                       *
* WWW: http://www.geocities.com/SiliconValley/Heights/4055/ *