Zavirovani pres E-mail

Tomas Trapl trapl at karnet.fsih.cvut.cz
Mon May 12 11:24:19 CEST 1997

Dan Ohnesorg, admin of POWER wrote:

> No tehle varianty bych se az tak nebal, ale podle posledniho
> chipweeku pripada 49% virovych napadeni na wordovsky makrovirus a
> nejeden mail program po kliknuti na tacitko view nastartuje word a
> dopis mu preda (teda pokud mime type je application/ms-word) a to je
> jiste mnohem horsi. A moznosti makroviru jsou srovnatelne s moznostmi
> exploreru. Skoro bych se vsadil, ze v office 97 existuje funkce typu
> GetUrl.
> (Do te statisktiky se pocitalo napadeni virem za poslednich 18 mesicu
> a kdo slysel pres 1,5 rokem o tomhle viru. Ted ho musi byt obrovske
> [...]

Word 97 ma v Moznostech pod zalozkou obecne moznost zaskrtnout
antivirova ochrana maker.
Kontroluje zda dokument obsahuje makra a nespousti je automaticky.
Lepsi nez nic.

--
Tomas Trapl - CVUT FS Horska
mailto:trapl at karnet.fsih.cvut.cz
(muzete psat v ISO 8859-2, Windows-1250)
http://fernet.fsih.cvut.cz
(http://vladce.fsih.cvut.cz)
tel.:02/24915319-268