ADMIN: Zruseni brany do cz.comp.linux pro linux at muni.cz

Jiri Kvarda kvarda at vc.cvut.cz
Mon May 12 12:50:31 CEST 1997

Matus Uhlar <uhlar at ccnews.ke.sanet.sk> wrote:
> Za optimalny stav povazujem ked s newsov berie len listy od zapisanych
> uzivatelov. takto sa mozem zapisat nastavit si aby mi neposielal postu a
> veselo prispievat.
>
> Lenze par ignorantov stale tomuto nerozumie alebo bez dovodu toto
odmieta...
> (v druhom pripade by som ich nazval inac ako ignorantmi)

Dovoluji si upozornit, ze ode dneska takto funguji listy na EMWACu,
tj. ... at list.faf.cuni.cz .

Za nejvetsiho ignoranta povazuji administratora od list.vslib.cz, protoze
nejen prispevky z news odmita, ale zpatky do news posila "Delivery failure
notification". Muzete se na to podivat napr. ve skupinach cz.news.admin,
cz.news.users, cz.net.tcpip . Pritom, kde uz jinde by se na news melo
diskovat, kdyz ne ve skupinach o nich samotnych ?

S pozdravem,

Jiri Kvarda                       Czech Technical University
e-mail: kvarda at vc.cvut.cz         Computing Center, ICSC
tel.: +420 2 2435 3306            Prague, Czech Republic