Server NT4.0 + formulare,pocitadlo

Vladislav Cerny black at cit.cdrail.cz
Wed May 14 18:44:35 CEST 1997

fenz at iweb.iweb.cz (Karel Fenz) wrote:
>     Zdravim ctenare,
>
>a zadam o radu (mozna to bude zajimat spoustu dalsich nestatstniku,
>kteri jsou nuceni pouzivat Windows NT).
>Nevi nekdo, jak se resi (jednoduse) na WWW serveru IIE 3.0 pro Windows
>NT 4.0 :
>a) pocitadlo pristupu
>b) zpracovani dat z formulare na www strance a jejich odeslani
>e-mailem ?
>
>Server Apache pod Linuxem to umi v pohode s pomoci CGI scriptu, ktere
>jsou volne pouzitelne a zdokumnetovane.
>Existuje nekde neco podobneho pro Windows 4.0 ?
>
>   Predem diky za odpovedi
> [...]

CGI Scripty pod Windows NT + IIS se resi stejne jako pod jinym OS, staci
dodrzet specifikaci rozhrani CGI. Ja je pisi v Delphi.
Pocitadla pro Win NT jsou volne k dospozici napr. na URL:
http://www.behold-software.com/counter
K body b) viz napr. nas server http://www.cit.cdrail.cz

					Zdravi

                                              Vladislav Cerny
e-Mail: black at cit.cdrail.cz                   CD s.o. CIT o.z.
Web   : http://www.cit.cdrail.cz/Black/       Susicka 25
Tel.  : +420 19 2122372                307 02 Plzen
                                              Czech republic