Dialogove okno

Pavel Svika Pavel.Svika at ff.cuni.cz
Thu May 15 11:33:05 CEST 1997

According to Roman Karovsk}:

> Mam takovy mensi problem, vlastne dva:
> 1. Potrebuju v jave zobrazit dialogove okno, tak aby bylo uprostred
> obrazovky. Vsechny pokusy selhali. Vzdy se mi zobrazi v levem hormim rohu.
>
> 2. Mam napsany jednoduchy applet, ktery nacita obrazky a nejake dalsi
> textove soubory. Pokud ho spoustim z Visual Javy je vse OK. Pokud ho
> spustim primo z prohlizece tak se pri nacitani objevi hlaska
> "java.lang.VerifyError" Nevite nekdo co stim?

Ackoli to sem prilis nepatri, dovolim si trochu prisadit: Taky jsem se timto
problemem potykal - zatim nw moc, ale vsiml jsem si toho a nevim co s tim.
  Ale kdyz uz se bavime o Jave, zajimalo by me - a to je hlavni duvod proc
odpovidam do konference - jestli existuje nejaka konference na tema Javy.
Taky si s ni hraju a zajimaji me netere veci a nejasnosti, ale nevim kam se
obratit s dotazy. Mohl by me nekdo znaly odkazat na konferenci o Jave?

	Predem dekuji ...

		...Pavel
--

                                    \|/