Win95 a pevna linka

Peter Sedivy sedivy at kar.elf.stuba.sk
Mon May 19 15:33:37 CEST 1997

On Sun, 18 May 1997, Zdenek Hladik wrote:

asi trochu blba rada, ale predsa

existuje Microsoft Hotline, ktory je beplatny.
pre slovenku republiku to je cislo: +421 7 5312 083

ale inac toto treba zjavne hladat v registroch .... (moj nazor)

			PeSe

> Existuji ruzne utliltky, ktere by zrejme vyresily vas problem, ale
> nejdrive zkuste update Winsock a DUN primo od Maleho mekkeho...
>
>    http://www.microsoft.com/NTserver/info/PPTPdownload.htm
>
> Rozhodne je v jeho nastaveni nova volba pro Preskoceni odsouhlaseni
> vytaceni, jestli zabere i pro spadle spojeni nevim.
>
> Jinak to jiz primo uvnitr ma Scripting a RAS server.
>

>                                                Zdenek Hladik
>                                             I N F I M A - W A N
>                            /""""""\      Internet,LAN,WAN consulting
>                          ( (o)  (o) )     Modra 1977 Praha 5, Czech
>                              (..)            tel/fax +422-6512836
> [...]

*Peter Sedivy           *    	    Omnia Mea Mecum Porto           *
*Stary Smokovec 062 01  * E-mail: sedivy at kar.elf.stuba.sk           *
*SLOVAKIA               * WWW: http://www.kesp.elf.stuba.sk/~sedivy *