No subject

Peter Sedivy sedivy at kar.elf.stuba.sk
Tue May 20 17:01:21 CEST 1997

Dobry Den vssetky vospolok

Mam zopar otazok

1)Som asi trosku lenivy, takze mohli by ste mi povedat kde sa nachadzaju
kompletne archivy tejto konferencie? (od kedy su tieto zaznamy vedene?)

2) toto je trosku obiahlei problem.
Robim na SPARC masine so systemom SunOS 4.1.3 a chcel by som poskytovat
disky na tejto masine pr winNT a aj naopak. Viete mi niekto poradit ako
na to, resp. kde su dostupne programy umoznujuce tuto sluzbu?

2b)tusim (neviem ci spravne), ze v tejto konferencii tu lietalo nieco o
tom ako tlacit z unixu na W95 tlaciarnach... mohol by som dostat aj k
tomuto problemu nejake rozumne rady?

			Vdaka
				PeSe

                      Omia mea mecum porto
                             *****
                       Peter Sedivy - PeSe
                   Slovak Technical University
  Faculty of Electrical Engineering and Information Technology
          Department of Electrical Machines and Devices
        Ilkovicova 3, 812 19 Bratislava, Slovak Republic
          Tel.: ++42 (7) 791 179, Fax: ++42 (7) 729 400
                 e-mail: pese at kesp.elf.stuba.sk