DNS ???????

Erik Brozek brozek at tab.pvt.cz
Fri May 23 08:51:58 CEST 1997

On Fri, 23 May 1997, Jaroslav Cibulka wrote:

 Pokud chcete aby byl videt virtulani server, ktery je realizovan
pomoci jedne IP adresy musite mit k tomu prizpusobem browser.
 Netscape to podporuje od verze 2.0 a Explorer od verze 3.0.

 Zkousel jsem se take dostat na tu adresu http://www.hotlist.cz,
ale ted v 8:46 me to hlasi, ze takovy server neznaa take se
nedivim. Dival jsem se do RIPE.NET a takova adresu (hotel.cz) vudec
neexistuje.

 Tak ted nevim jak se Vam mohla po napsani www.hotel.cz ukazat stranka
www.hotel.cz. To je mi tedy zahadou?

> Heeelp,
>
> kamarad spravuje hotel
> a nechal si udelat stranku na nejakem
> "hotelovem" webu
> ( http://www.hotel.cz)
>
> A vysledek u me je ten, ze se dostanu
> na http://www.pvtnet.cz
>
> Napriklad ping ukazuje:
>
> Ping www.hotel.cz
> Pinging www.pvtnet.cz [194.149.101.34] with 32 bytes of data:
> Reply from 194.149.101.34: bytes=32 time=300ms TTL=252
> Ping www.pvtnet.cz
> Pinging www.pvtnet.cz [194.149.101.34] with 32 bytes of data:
> [...]

Zdravi.
 Erik Brozek              E-mail: brozek at tab.pvt.cz  Tel: +420 -361 482245
 PVT a.s.,division Tabor  Vozicka 2582,390 41 Tabor  The  Czech   Republic