DNS ???????

Jaroslav Cibulka kovopetrol at plz.pvtnet.cz
Fri May 23 12:16:16 CEST 1997

>   Myslim, ze ne. Virtualni WWW server je mozne udelat dvema zpusoby.
> Bud ma kazdy takovy server vlastni IP adresu a pak to `funguje' vzdy
> (ale stoji to tu IP adresu) anebo se udela jen CNAME (alias, extra
> IP adresa se neprideli) a potom se muze stat, ze nektere (starsi?)
> WWW browsery tento zpusob nepodporuji a je videt `originalni' stranka
> misto te pod CNAME.

No, mam NN3

>   H.
>
> ns# nslookup - ns1.pvt.net
> Default Server:  ns1.pvt.net
> Address:  194.149.103.201

> Server:  ns1.pvt.net
> Address:  194.149.103.201
>
> Name:    www.pvtnet.cz
> Address:  194.149.101.34
> Aliases:  www.hotel.cz

TAKZE ZAVER PRO VSECHNY - adresa www.hotel.cz
jiz  neni v DNS !!!!
(=>neco v poradku nebylo.)

Asi by nebylo spatne, kdyby se (po pravde)
k tomu vyjadril nekdo zodpovednejsi.
Je pekne, ze me lidi z PVT pisou o tom,
jak jim delam zapornou reklamu a zatim tise
opravuji a do konference ani neceknou:-)

BTW: s PVT jsem spokojen a nebyl cil jim
delat zapornou reklamu. Chyba se muze prece
vyskytnout vsude, otazkou je jestli si ji
pripustim a jak se pak zachovam..

S pozdravem
JaCi
Jaroslav Cibulka