DNS ???????

Jaroslav Cibulka kovopetrol at plz.pvtnet.cz
Fri May 23 12:55:48 CEST 1997

Sorry,

ale vratim se k tomu jeste jednou,abych to trochu
shrnul a uvedl na pravou miru.

Chtel jsem se podivat na to, jak vypada prezentace
kamaradova hotelu na nejakem "hotelovem" webu.

Pamatoval jsem si jenom www.hotel.cz
Ten ovsem neexistoval, rep. byl v DNS
(PVT) a jeho IP adresa byla stejna jako
www.pvtnet.cz.

Puvodni myslenka byla spatne nastaveny virt. web.
Poslal jsem sem dotaz se zadosti o pomoc a otestovani
pristupu od jineho providera

Zatimco jste me ujistovali, ze hotel.cz neni v RIP,
jeho jmeno tise zmizelo z DNS (na PVT)....
(o dalsim se radeji nebudu vyjadrovat)

Nasel jsem tedy stary fax od to, kdo tu stranku mel delat
a zjistil, ze adresa www.hotel.cz ma byt v provozu od
20.5. z toho usuzuji, ze zrejme jeste neni, ale
chysta se a ja s trefil presne do tohoto okamziku..
To by vse mohlo vysvetlovat.

Dekuji proto vsem, kteri reagovali a zaroven i
tem, kteri mlceli za to, ze me neposlali nekam.

(Neomlouvam se ale PVT, protoze jsem je dle meho
nazoru nijak neposkodil, ale opet prohlasuji ze PVT
povazuji za jednoho z nejlepsich provideru.
Nemyslim si, ze mam-li nejake problemy a optam se
ostatnich, je to neco spatneho a mrzi me, ze lide z
PVT to berou jinak)

S pozdravem
JaCi

Jaroslav Cibulka