Pripojeni firmy k Internetu

Petr Simek petrsi at jcu.cz
Tue May 27 09:45:57 CEST 1997

On Tue, 27 May 1997, Petr Gadorek wrote:

> INW ma ipx/tcp gateway - tj. stejnou moznost pripojeni pres jedinou
> adresu. Postu zadara pres mercury + pmail.
> Veskera posta se bude smerovat na INW server - a tam muze byt
> schranek co hrdlo raci.

Vyzkousel jste to nekdy ? - predpokladam ze spojeni bude realizovno pres
MPR. Zajimalo by mne jak dobre spolupracuje Mercury s MPR. Pokud budu mit
pri pripojeni k Internetu svoji pevnou IP adresu a u providera se mi bude
skladovat posta, pak by to mohlo teoreticky chodit. Jak je to ale
konkretne ? MPR se jednou za cas pripoji k Internetu (jak rekne Mercury
ze ma odeslat postu ?), nebo Mercury dostane postu , zkousi ji odeslat,
a tim aktivuje MPR aby se pripojil k Internetu ? (jak se zabrani tomu
aby se to neustale nespojovalo ?)

Umi MPR (nebo nejaka jina soucast INW) take neco jako WinProxy ?
Pokud ano je k tomu treba nejaky spec. soft na klientech ?

|                             petrsi at jcu.cz                              |