Posta a UUCP

Roman Karovsk} rkan at ms.anet.cz
Tue May 27 11:58:40 CEST 1997

--
Ve firme jsme kdysi takovy SW použivali. Slouzil hlavne k obracene funkci (
vytacel pripojeni), ale testoval jsem to i v obracenem rezimu ta ze cekal
na zavolani. Program mel dve varianty. Jedna byla pro DOS a druha po
Windows. Jak se ten soft jmenoval si ale nevzpomenu. Spoluprace s pegasusem
byla celkem v pohode, jen to chtelo nastavit user defined gateway v
pegasusu.
Mam takovy dojem, ze tento soft dodaval Internet.CZ jako mail klienta pres
UUCP.

   .oooO                Roman KAÒOVSKÝ
    (      )  Oooo.     rkan at ms.anet.cz
      \  (    (      )      HTTP://ms.anet.cz/~rkan/
       \_)    )  /       PHONE: +420 603/477863
             (_/       TIP PRO VAS: HTTP://www.avonet.cz/missonline/

Jiri Kolonicny <jiri.kolonicny at vitkovice.cz> wrote in article
<199705261322.PAA25394 at ns.felk.cvut.cz>...