DNS ???????

Peter Sedivy sedivy at kar.elf.stuba.sk
Thu May 29 12:32:10 CEST 1997

On Wed, 28 May 1997, iVo LuKaCoVic wrote:

> vec do poradku (titulek i popis prepsali). Dalsi kradezi
> je podle mne stahovani celych nami napsanych stranek (a to vcetne
> casti HTML kodu)

	Zial, ale skuste mi dokazat, ze som to bol prave JA a ze som to
stiahol z prave VASEHO serveru.

touto otazkou sa trapim uz trosku dlhsie.....

Napr. Program wget vam zanech v logoch akurat  tak zaznam, ze vasa stranka
bola ziadana a poskytnuta klientovi. A ak  mate k tomu na vystupe proxy tak
uz pomaly ani nemate sancu zistit kto to bol ....

> --
> Seznam - Ivo Lukacovic
> ivo at seznam.cz
> http://www.seznam.cz
> http://www.zoznam.sk

			Ahoj
P.S
myslim, ze zakrocit proti tomuto je to iste ako bojovat s veternymi
mlynmi.
Staci mi totiz zmenit jeden riadok na iny a uz je to iba zhoda nahod, ze
je to temer to iste....

                      Omia mea mecum porto
                             *****
                       Peter Sedivy - PeSe
                   Slovak Technical University
  Faculty of Electrical Engineering and Information Technology
          Department of Electrical Machines and Devices
        Ilkovicova 3, 812 19 Bratislava, Slovak Republic
          Tel.: ++42 (7) 791 179, Fax: ++42 (7) 729 400
                 e-mail: pese at kesp.elf.stuba.sk