DNS ???????

Matus Uhlar uhlar at ccnews.ke.sanet.sk
Thu May 29 16:57:06 CEST 1997

In cz.net.internet was written by Peter Sedivy <sedivy at kar.elf.stuba.sk>:
-> > vec do poradku (titulek i popis prepsali). Dalsi kradezi
-> > je podle mne stahovani celych nami napsanych stranek (a to vcetne
-> > casti HTML kodu)

-> 	Zial, ale skuste mi dokazat, ze som to bol prave JA a ze som to
-> stiahol z prave VASEHO serveru.

hmmm mate to jedno. hlavne ked si niekto vystavi kopiu vasej stranky mozete
ho zalovat.

a sud moze rozhodnut ci ide o plagiatorstvo ci nie. hlavne musite dokazat
kedy ste to vystavili a ze oni to vystavili neskor (tu bude asi problem)
--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin of one server at SANET Kosice, Slovakia
 E-mail: Matus.Uhlar at tuke.sk ; WWW: http://ccsun.tuke.sk/users/uhlar