DNS ???????

Velka Potvora potvora at cvut.cz
Fri May 30 17:43:21 CEST 1997

Krystof Pospisil wrote:

> DNS na FEL CVUT to nezna a doufam ze znat nebude. IMHO by takovy nazev nemel byt povolen ze stejneho duvodu jako napr. www.advokat.cz, www.banka.cz, etc., tedy proto, ze je to obecny nazev. Jako odstrasujici priklad historicka vyjimka www.cz

Podle tehle filozofie sem patri i:

seznam.cz, atlas.cz, bbs.cz, box.cz, cas.cz, cestina.cz, comp.cz,
cz-info.cz, czech.cz, czlist.cz, czmail.cz, dial-up.cz, festival.cz,
galaxie.cz, gay.cz, hokej.cz, hop.cz, hospoda.cz, hrad.cz, katalog.cz,
koruna.cz, kotva.cz, kras.cz, los.cz, mesta.cz, nadeje.cz, navrat.cz,
nemovitosti.cz, notes.cz, osa.cz, pohoda.cz, prace.cz, prvni.cz,
radio.cz, reality.cz, start.cz, strom.cz, svet.cz, svoboda.cz, tyden.cz,
ucetni.cz, volby.cz

a nasly by se dalsi.
Ono to opravdu spise zavisi od toho jak se k prislusnemu navrhu postavi
spravce domeny.
Vsimnul jsem si ze spousta firem to resi angl. prekladem (na ten hotel
se to zrovna nehodi)

--
Tomas Trapl - CVUT FS Horska
mailto:trapl at karnet.fsih.cvut.cz
(muzete psat v ISO 8859-2, Windows-1250)
http://fernet.fsih.cvut.cz
(http://vladce.fsih.cvut.cz)
tel.:02/24915319-268