Vykom modemu v obou smerech Was: Re: Kapacita pevne linky

Petr Soucek petr at ryston.cz
Sun Nov 16 20:19:29 CET 1997

Zdenek Hladik píše:

> Na ceste k maximalni prenosove rychlosti se pouzivalo ruznych, velmi
> chytrych fint. Jednou z prekazek byla prilis velka cena, pozdeji prilis
> maly vykon signalovych procesoru pro modemy. Proto byly vyvinuty
> nesymetricke protokoly: USR HST, Telebit PEP koneckoncu i velmi stary V.23
> (1200/75bps). Aby mohly jet oba kanaly proti sobe, lze pouzit dve reseni:

Doplnil bych nejnovejsi technologie K56flex a X2, ty jsou take
nesymetricke -
56K od providera, 33,6K druhym smerem

> Zajimalo by mne, zda nekdo nema ukazovatka na konkretnejsi informace o tomto
> problemu. Dle me osobni zkusenosti pokud otevru v NS Navigatoru download z
> blizkeho serveru. W95 mi nedovoli otevrit druhe spojeni- padne to na
> timeout. To by slusna TCP/IP implementace nemela udelat!!!

To tedy nevim cim bylo. Ja uz jsem mel otevrenych soucasne cca 30
spojeni (4 Teleporty)

Jeste k te rychlosti obema smery. Pokud ma pouzivany protokol
potvrzovani
(to asi vzdy), tak se bude vzdy cekat na nejaky ACK dost dlouho, protoze
buffer modemu uz bude plny dat posilanych opacnym smerem. Neumim to ale
kvantifikovat.

Zdravi
Petr Soucek