Vykom modemu v obou smerech Was: Re: Kapacita pevne

Zdenek Hladik hladik at hladik.cz
Sun Nov 16 20:53:28 CET 1997

> Doplnil bych nejnovejsi technologie K56flex a X2, ty jsou take
> nesymetricke -
> 56K od providera, 33,6K druhym smerem

Ano, ale tady ma jedna strana navrch uz diky digitalnimu spojeni.

> To tedy nevim cim bylo. Ja uz jsem mel otevrenych soucasne cca 30
> spojeni (4 Teleporty)

Dela to jen pokud jsem pripojen na rychly stroj. Konkretne casto taham ze
stroje spojeneho s PPP serverem (BSDI) ethernetem.

> Jeste k te rychlosti obema smery. Pokud ma pouzivany protokol
> potvrzovani
> (to asi vzdy), tak se bude vzdy cekat na nejaky ACK dost dlouho, protoze
> buffer modemu uz bude plny dat posilanych opacnym smerem. Neumim to ale
> kvantifikovat.

Ano, ale uz je to velmi  dlouho, co byla vymyslena finta, jak to obejit.
(Tusim ze prvy byl Zmodem ci Kermit?). Proste se potvrzuje se zpozdenim.
Vzmika tak okenko, v jehoz ramci me potvrzovani nezdrzi vubec. V TCP je navic
to okenko gumove...

> Zdravi
> Petr Soucek

                                               Zdenek Hladik
                                            I N F I M A - W A N
                           /""""""\      Internet,LAN,WAN consulting
                         ( (o)  (o) )     Zazvorkova 2008 Praha 5, Czech
                             (..)           tel/fax +4202-6512836
                             ----       Internet: hladikz at infima.cz
                            \____/  --,      BBS 3122741(30 lines)
                                     / ,  ,     BBS.INFIMA.CZ