Podnikavost Globe (Re: domeny)

Lubos Kaspar kaspar at cnb.cz
Wed Nov 19 15:13:46 CET 1997

> Date: Wed, 19 Nov 1997 14:00:48 +0200
> From: "Jan Kurik" <kurik at reax.cz>
> To: <net at cs.felk.cvut.cz>
> Subject: Re: domeny
>
>     Vytazek z News On Net : (doufam, ze na tyto informace pan Zajicek nema
> copyright :-) )
>
> (Pred)registrace domen pro TLD .cz
> http://www.nic.cz/ CZ-NIC spolecnosti Internet CZ zmenil od 1.
> listopadu pravidla pro prihlasovani a registraci domen. Hlavni
> zmenou je registracni poplatek 1,600 Kc a moznost registrace vice
> ruznych domen 2. urovne jednou pravni, resp. fyzickou osobou. Sance
> [...]

Prilis nechapu, co je fajn na tom, ze jacisi dobracti podnikatele
vydelavaji takto odpornym zpusobem na nepredvidavosti (nebo pohodlnosti?)
spravce domeny cz. Dost to pripomina nechvalne zname tahanice o Vaclavak
pro manifestace 28. rijna, kdyz po Sladkovi si to Koukal zajistil na 100 let.
Kazdopadne mi neni jasne, za co ma byt ten rocni pausal (tj. jake konkretni
sluzby by za nej mely byt prubezne poskytovany). A kolik domen si ti Globove
predplatili?

Omlouvam se za ponekud mimotematicky prispevek.
--
                                                Lubos Kaspar