Podnikavost Globe (Re: domeny)

Hynek Med xmedh02 at manes.vse.cz
Wed Nov 19 16:07:06 CET 1997

On 19 Nov 1997, Lubos Kaspar wrote:

> Prilis nechapu, co je fajn na tom, ze jacisi dobracti podnikatele
> vydelavaji takto odpornym zpusobem na nepredvidavosti (nebo pohodlnosti?)
> spravce domeny cz. Dost to pripomina nechvalne zname tahanice o Vaclavak
> pro manifestace 28. rijna, kdyz po Sladkovi si to Koukal zajistil na 100 let.
> Kazdopadne mi neni jasne, za co ma byt ten rocni pausal (tj. jake konkretni
> sluzby by za nej mely byt prubezne poskytovany). A kolik domen si ti Globove
> predplatili?

Ja se spis bojim jine veci - ze si Globe bude zaregistrovavat domeny podle
toho, ktere domeny budou lidi hledat na www.domeny.cz (chci si zalozit
domenu, overim si ji na www.domeny.cz, globe si tuhle domenu zalozi driv
nez ja a proda mi ji za tezke prachy).. :-(

Nebo je snad neco v soucasnych pravidlech poskytovani domen, co by branilo
takovemuto jednani? (Samozrejme krome obecnych paragrafu obch. zakoniku,
napr. nekala soutez).

Hynek

Hynek Med, xmedh02 at manes.vse.cz