Podnikavost Globe (Re: domeny)

Frantisek Rysanek xrysf03 at manes.vse.cz
Thu Nov 20 12:44:40 CET 1997

>   Myslim si, ze klicova otazka je, jestli kdyz si zaregistruji domenu
> timto zpusobem pres Globe, jsem administrativni kontakt [viz 1] ja anebo
> Globe. V prvnim pripade na tom nevidim _vubec nic spatneho, spise naopak.

Zda se, ze je to takhle (tedy prvni pripad). Zkuste WHOIS s parametry
-i admin-c JD68-RIPE
a pak
-i tech-c JP221-RIPE
Kvuli nedosazitelnosti jakekoli UNIXove implementace WHOIS na svem
okamzitem momentalnim pracovisti jsem byl nucen pouzit webovou gateway
http://www.ripe.net/db/whois.html

Komentare k vysledkum: domen, kde je JD68-RIPE uveden jako admin-c je
radove hrstka, zatimco domen s tech-c JP221-RIPE je statisticky radove
vic. Muzu se mylit - muze jit o pripad c.2 (viz puvodni Honzuv mail),
pokud je u velkeho poctu domen bezduvodne uveden jako admin-c nejaky dalsi
RIPE-kod, patrici Globe Internet.

;) Pun #1: schvalne se podivejte, jak se ty domeny jmenuji, a komu patri
           (descr, admin-c)
;) Pun #2: ty prachy za "spravu za rok" jsou fakt na moje gusto dost
           vysoky za to, ze tam ta domena proste jenom lezi.

Frantisek Rysanek

| Frantisek Rysanek, student VSE Praha                     |
| "The more sophisticated fingerprint verification systems |
| also perform a three-dimensional analysis of the         |
| fingerprint including infrared mechanisms for ensuring   |
| that a pulse is present. This means that an intruder     |
| can't gain entry by presenting a mold of an authorized   |
| user's finger or, worse still, an authorized finger      |
| that's no longer attached to its owner (a particularly   |
| grisly type of hacking!)."                               |
| - Computer Security Basics (O'Reilly & Associates, 1991) |