Podnikavost Globe (Re: domeny)

Radek Majer Radek.Majer at micos.cz
Thu Nov 20 12:45:23 CET 1997

Jan Hrdonka píše:

> [...]
> : Prilis nechapu, co je fajn na tom, ze jacisi dobracti podnikatele
> : vydelavaji takto odpornym zpusobem na nepredvidavosti (nebo pohodlnosti?)
> : spravce domeny cz. Dost to pripomina nechvalne zname tahanice o Vaclavak
> : pro manifestace 28. rijna, kdyz po Sladkovi si to Koukal zajistil na 100 let.
> : Kazdopadne mi neni jasne, za co ma byt ten rocni pausal (tj. jake konkretni
> : sluzby by za nej mely byt prubezne poskytovany). A kolik domen si ti Globove
> : predplatili?

> [...]

  Seznam vsech zaregistrovanych domen pod top level domenou .cz je na adrese
gopher://gopher.eunet.cz:70/00/cz-info/cz.list sem se vzdycky zapise nova domena,
kdyz ing. Orsag nebo nekdo z jeho lidi sednou za pocitac a zacnou regitrovat
domeny. Ja napr. na domenu cekal vice jak mesic. Pozadal jsem pany na Cesnetu
nic at cesnet.cz aby mi zaregitrovali mou domenu, ti vyplneny formular jen poslali na
ing. Orsaga. Na NIC.CZ to lezelo tak dlouho az jsem prisel na radu. A nyni, pockal
jsem si a domenu uz man HURA. Ten novy spusob se mi zda byt dost dobry, proste se
rozhodnu co chci zeregitrovat poslu vyplneny formular robotovi a ten mi nejak
odpovi -> dobry system, ale nevim co se zacne dit az se zacnou denne registrovat
desitky ci stovky domen, jako je tomu treba v Americe?

R.M.+