Podnikavost Globe (Re: domeny)

Michal Krsek Michal.Krsek at mius.cz
Sat Nov 22 09:55:31 CET 1997

> To, jestli typicky zakaznik otravuje nebo ne, asi zalezi na tom, jakou ma
> provider klientelu (jestli nejake velke podniky, subprovidery apd. nebo
> nejake mensi firmy, kterym jde jen o to aby mely v e-mailu nebo www pred cz
> nazev te sve firmy (jak uz psal pan Krsek).

No ja nevim, kde zijete, ale skutecne velky podnik vetsinou pouziva
firewall (nejlepe v kombinaci s neverejnymi IP adresami) a tudiz interni
DNS si spravuje sam (nebo pouziva DHCP a DNS jede pres WINS) ...

Z vlastni zkusenosti muzu rict, ze nejcasteji updatujici zakaznik jsou
stredni skoly :-) .

			S pozdravem
				Michal