Cestina versus list NET (i jine)

Zdenek Hladik hladik at hladik.cz
Mon Nov 24 20:04:19 CET 1997

> Ceska verze byla prilohou knihy "W95 nastaven9 prost5ed9 a pr8ce s
> registry" - UNIS.

Koukam ze s tou cestinou jsme jeste hodne daleko od idealniho stavu, kdy
vsichni vidi nabodenicka jak ma byt.

Ja si sosnul dle doporuceni p. Kuchty posledni verzi prevodnich tabulek  pro
PMAIL (mam WinPM 2.54CZ) a cestina mi zda se v beznem emailu funguje, v teto
konferenci ovsem zda se ne!?

Asi nebude na skodu si obcerstvit info o pouzivani cestimy v konferencich.
Ve kterych to lze a za jakych podminek a ve kterych ne a proc?

Dopisy, ktere maji cestinu nejakym zpusobem zmrsenou se ctou   o p r a v d u
 velmi spatne.

                                               Zdenek Hladik
                                            I N F I M A - W A N
                           /""""""\      Internet,LAN,WAN consulting
                         ( (o)  (o) )     Zazvorkova 2008 Praha 5, Czech
                             (..)           tel/fax +4202-6512836
                             ----       Internet: hladikz at infima.cz
                            \____/  --,      BBS 3122741(30 lines)
                                     / ,  ,     BBS.INFIMA.CZ