Cestina versus list NET (i jine)

Zdenek Hladik hladik at hladik.cz
Mon Nov 24 20:04:56 CET 1997

> Koukam ze s tou cestinou jsme jeste hodne daleko od idealniho stavu, kdy
> vsichni vidi nabodenicka jak ma byt.
>
> Ja si sosnul dle doporuceni p. Kuchty posledni verzi prevodnich tabulek
> pro PMAIL (mam WinPM 2.54CZ) a cestina mi zda se v beznem emailu funguje, v
> teto konferenci ovsem zda se ne!?
>
> Asi nebude na skodu si obcerstvit info o pouzivani cestimy v konferencich.
> Ve kterych to lze a za jakych podminek a ve kterych ne a proc?
>
> Dopisy, ktere maji cestinu nejakym zpusobem zmrsenou se ctou   o p r a v d
>  velmi spatne.

Oj omlouvam se!!
Nevsiml jsem si ze tentokrat jde o tzv. chybu mezi ghlavou a klavesnici!
Proste se klavesnice neprepla na ceskou.

Presto by mozna nekdo mohl par slov k tematu (radeji bez nabodenicek?)
pronest.

                                               Zdenek Hladik
                                            I N F I M A - W A N
                           /""""""\      Internet,LAN,WAN consulting
                         ( (o)  (o) )     Zazvorkova 2008 Praha 5, Czech
                             (..)           tel/fax +4202-6512836
                             ----       Internet: hladikz at infima.cz
                            \____/  --,      BBS 3122741(30 lines)
                                     / ,  ,     BBS.INFIMA.CZ