Problem s WinProxy

Martin Viktora viktora at winproxy.cz
Thu Oct 9 16:00:56 CEST 1997

> Dobry den,
>
> mam instalovany WinProxy 1.4, vse mi chodi bez problemu, pouze nemuzu
> stale rozchodit FTP. Ve WinProxy mam tuto sluzbu samozrejme povolenou,
> nastaven port na 21. Pokud se snazim pripojit pomoci CuteFTP na nejake
> FTPecko, stale hlasi, ze se nemuze pripojit a opakuje pokusy do
> nekonecna. Nemate nejaky tip, v cem by to mohlo byt?

Nezman sice program CuteFTP, ale podle meho nazoru by s WinProxy mel chodit
libovolny ftp klient. Na portu 21 bezi ftp gateway, na kterou kdyz se ftp
klient
pripoji, umoznuje zadat cilovy ftp server prostrednictvim username.
Doporucoval
bych zkusit nasledujici : v CuteFTP zadejte jako adresu ftp serveru adresu
pocitace
na kterem bezi WinProxy a jako uzivatelske jmeno uvedte napr.
username at ftp.server.cz
kde username je skutecne jmeno pro server ftp.server.cz.

Jinak muzete vyzkouset program WinRoute, ktery umi NAT (IP masquarade) a je
tedy
pro vetsinu existujicich protokolu transparentni. Program najdete na
www.winroute.cz

Martin Viktora