Zajimava nabidka - urcite stoji za to se na ni podivat

Hynek Med xmedh02 at manes.vse.cz
Sun Oct 12 14:05:14 CEST 1997

On 12 Oct 1997, MRP-Informatics wrote:

> 2. Postovni robot pro internet
>    - MARKETINGOVA BOMBA na Internetu !!!
>    - soucasti je i databaze cca 30000 nejznamejsich
>      ceskych a slovenskych e-mailovych adres
>    - pomoci tohoto robotu Vam byl zaslan tento dopis !!!

To snad neni mozne. Tak i u nas. (Nehlede na to, ze mi tenhle spam prisel
asi 3x na ruzne e-mailove adresy.)

Mimochodem, je zde nejaky pravnik - podle mne jde o jasne poruseni zakona
o ochrane osobnich udaju v informacnich systemech (prinejmensim par. 17
pism. b).

Hynek

PS Na ten zakon se muzete podivat na
http://manes.vse.cz/cgi-bin/whichcode/~xmedh02/256.html.