OFFTOPIC: Re: Zajimava nabidka - urcite stoji za to se na ni podivat

Jan Prikryl prikryl at cg.tuwien.ac.at
Sun Oct 12 15:00:10 CEST 1997

> Date: Sun, 12 Oct 1997 09:14:43 +0200
> From: Petr Snajdr <snajdr at PVT.NET>
> To: net at cs.felk.cvut.cz
> Subject: Re: Zajimava nabidka - urcite stoji za to se na ni podivat

> 	Dnes neni opravdu pekny den. Venku prsi, ale
> tohle me  dorazilo. Uz mi to prislo minimalne 11x z toho
> z novell@ dokonce 2x a minimalne 1 primo na mou adresu.

Jeden z mych kolegu, jenz takovehle "darky" dostava denne, protoze
hodne postuje do newsu, uz tuhle prosazoval, ze bychom si meli poridit
specialniho robota, jemuz by clovek rekl: posli deset tisic dlouhych
mailu na tu a tu adresu ... neni to reseni, ja vim, ale dneska bych to
fakt uvital.  Nema nekdo nahodou seznam spatne udrzovanych mail
serveru ve svete ;-) ?

A at se nam to pocasi vybere.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl at cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
             Vienna University of Technology, Austria