OFFTOPIC: Re: Zajimava nabidka - urcite stoji za to se na ni podivat

Michal Krsek Michal.Krsek at mius.cz
Sun Oct 12 15:41:52 CEST 1997

> Jeden z mych kolegu, jenz takovehle "darky" dostava denne, protoze
> hodne postuje do newsu, uz tuhle prosazoval, ze bychom si meli poridit
> specialniho robota, jemuz by clovek rekl: posli deset tisic dlouhych
> mailu na tu a tu adresu ... neni to reseni, ja vim, ale dneska bych to
> fakt uvital.  Nema nekdo nahodou seznam spatne udrzovanych mail
> serveru ve svete ;-) ?

Muzu Vam z vlastni zkusenosti rict, ze zdrojem e-mail adres nemusi byt
jenom newsy ... Pri konfiguraci noveho vyhledavaciho serveru lidi
(lide.seznam.cz) jsme jen tak brouzdali po ceskem Webu a spousta tzv.
'vyhledavacu lidi' je tak derava, ze je to az zarazejici (netyka se
Atlasu) ...

					S pozdravem
						Michal