OFFTOPIC: Re: Zajimava nabidka - urcite stoji za to se na ni podivat

Matus Uhlar uhlar at ccnews.ke.sanet.sk
Mon Oct 13 10:20:22 CEST 1997

In cz.net.internet was written by Hynek Med <xmedh02 at manes.vse.cz>:
->> Jeden z mych kolegu, jenz takovehle "darky" dostava denne, protoze
->> hodne postuje do newsu, uz tuhle prosazoval, ze bychom si meli poridit
->> specialniho robota, jemuz by clovek rekl: posli deset tisic dlouhych
->> mailu na tu a tu adresu ... neni to reseni, ja vim, ale dneska bych to
->> fakt uvital.

-> No, pokud ta zpatecni adresa aspon funguje. Lepsi mi prijde stezovat si u
-> jejich providera (v tomto konkretnim pripade taide.net), vyhrozovat
-> zalobou, podat zalobu, omezit sluzby pro jejich domenu s patricnym
-> vysvetlenim..

Proti spamu existuje mnoho filtrov, v mail agentoch, news serveroch,
procmail filtre pre prichadzajucu postu; takisto na newsgate.vslib.cz je
filter v news2mail programe; tiez listservery dokazu blokovat taketo posty;

mail filtre funguju hlavne na technickom blokovani posty prichadzajucej z
urcitych adries a vseobecne funguju na detekovani spamov podla obsahu
hlavicky alebo posty;

Skusim svoje skusenosti a info o SW poslat do sk.net.abuse
--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin of one server at SANET Kosice, Slovakia
 E-mail: Matus.Uhlar at tuke.sk ; WWW: http://ccsun.tuke.sk/users/uhlar