Zajimava nabidka - urcite stoji za to se na ni podivat

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan at power.feld.cvut.cz
Mon Oct 13 10:45:07 CEST 1997

On 12 Oct 97 at 14:05, Hynek Med wrote:

> To snad neni mozne. Tak i u nas. (Nehlede na to, ze mi tenhle spam prisel
> asi 3x na ruzne e-mailove adresy.)
>
> Mimochodem, je zde nejaky pravnik - podle mne jde o jasne poruseni zakona
> o ochrane osobnich udaju v informacnich systemech (prinejmensim par. 17
> pism. b).

Tak mne prisel jeste mnohem cetneji.

Mam za to, ze to poruseni zakona je. A navrhuji i reseni. Podat trestni oznameni. Nic to nestoji, nemusi
to sepisovat zadny pravnik a pokud to policie bude setrit ( a mam za to ze urcite ano) tak je to pro
ucastnika velice velice neprijemne. Uz jsem o tom uvazoval v pripade spolecnosti SOFTEC, ktera
rozesilala takto dopisy asi pred mesicem, u nich je to o to horsi, ze podezdrele ziskali registarci domeny
akcie.cz, coz je v dost zasadnim rozporu jak s pravidly pro pridelovani domen, tak vzhledem k jejimu
obsahu s etickymi normami o rovnosti v podnikani.
Je tu jeste nekdo, kdo by chtel podat trestni oznameni, abychom spojili sve sily?

zdravim
dan

DDDDDD
DD  OOOO               Dan at feld.cvut.cz
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Na svete jsou dva prostredky,
Jak se povznest:
bud vlastnimi schopnostmi,
anebo hlouposti jinych.