Zajimava nabidka - urcite stoji za to se na ni podivat

Matus Uhlar uhlar at ccnews.ke.sanet.sk
Tue Oct 14 09:39:30 CEST 1997

In cz.net.internet was written by Jiri Kvarda <kvarda at vc.cvut.cz>:
-> In article <199710131843.UAA16937 at ns.felk.cvut.cz>, petrsi at jcu.cz says...
->>Ja jsem jim dnes prisel osobne podekovat. Chlapek se mi zubil do ksichtu
->>ze kdyz mam na WWW svoje stranky tak ze mi pak budou chodit maily ktere
->>nechci, ze tak to je.

Ano to je klasicke 'ospravedlnenie' sa ludi a firiem ktore posielaju
junkmaily. vacsina velkych providerov uz blokuje klientov ktori sa toho
dopustaju, zrejme by to mali mat zakotvene v zakone (comu za vyhnu ked sa
pripoja na zahranicneho...) a tiez by mali byt ostatni provideri a ludia
pripojeni na internet oboznameni ake akcie mozno proti spamerom vyvolat...

-> Ted uz to ale asi nema cenu. Pokud mne DNS neklame, tak domeny
-> mpr.cz i mpr.sk zmizely z povrchu zemskeho.

no ako kukam na DNS ja, nezmizli... aspon nebude zbytocne dat ich do ignore
listov.
--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin of one server at SANET Kosice, Slovakia
 E-mail: Matus.Uhlar at tuke.sk ; WWW: http://ccsun.tuke.sk/users/uhlar