Zajimava nabidka - urcite stoji za to se na ni podivat

Matus Uhlar uhlar at ccnews.ke.sanet.sk
Tue Oct 14 10:09:51 CEST 1997

In cz.net.internet was written by Viktor <scanning at mbox.vol.cz>:
-> No to je fakt skvely. Nabidka mi prisla 4x, co naplat musel jsem
-> 4x zmacknout ikonu smazat. Pote doposud mi doslo32 !!!
->  slovy tricetdva reply s chytrymi komentari vetsinou
-> z teto konference. Tak to byl asi ucel puvodni zpravy. Takze
-> 33 zprava k nicemu.

Nie, ucel povodnej spravy bol robit reklamu firme ktora ju poslala. ucel
diskusie ktora sa rozprudila bol ako zamedzit podobnym zalezitostiam. Ak si
niekto spomina uz sa nieco podobne stalo, napriklad na slovensku
bombardovala firma eurocomp.

dokonca si neyslim ze je az tak off-topic; toto je predsa skupina spravcov
internetu a junkmaily su tiez problem, aj ked na to existuje klub abuse-l :)

Ak si to chcete zmazat a musite 32krat klikat na ikonu, je to neprijemne.
Bohuzial mail filtre nie su velmi rozsirene a niektore programy nedokazu
mazat postu na zaklade retazca obsiahnuteho v subjekte, napriklad elm
pomocou Ctrl-D ... pripadne mailery ktore threaduju by mali dovolit zmazat
cely thread...
--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin of one server at SANET Kosice, Slovakia
 E-mail: Matus.Uhlar at tuke.sk ; WWW: http://ccsun.tuke.sk/users/uhlar