lide.seznam.cz

Bohumil Michal michal at fee.vutbr.cz
Fri Oct 17 08:12:28 CEST 1997

Michal Krsek wrote:

> Hm ... Tezko rict, kdo z nas vi vice ... Ja jsem tu databazi sam uvadel do
> chodu ... Krome jineho take delam sefa toho projketu  :-)

Tak?
A nezda se Vam, ze byste aspon mel poslat lidem, zarazenym do databaze
mail, ze tam jsou a co maji udelat, kdyz tm nechteji byt?
Ja jsem nic takoveho nedostal a az po zmince zde jsem se tam nasel (a
smazal, to nastesti
jde i bez korespondence se spravcem).

Vas projekt ma jeste jednu vadu: za chvili tam budete mit neaktualni
data (obavam se, ze je budete mit neaktualni dokonce i tehdy, kdyz budou
lidi vedet, ze tam jsou - malokdo posle zmenu).

--
b.m.
Bohumil Michal
mailto:michal at fee.vutbr.cz