lide.seznam.cz

Matus Uhlar uhlar at ccnews.ke.sanet.sk
Fri Oct 17 09:39:42 CEST 1997

In cz.net.internet was written by Michal Krsek <Michal.Krsek at mius.cz>:
->> viem toho viac ako vy :) Keby ste si pozreli na http://spam.abuse.net tak
->> by ste sa dozvedeli ze ludia ktori poslali zo svojich adries na taketo
->> adresy pokusne mail "remove" casto zacali dostavat na tie adresy dalsie
->> spamy, pretoze to software jednoducho zaradil do zoznamu platnych adries...

-> Hm ... Tezko rict, kdo z nas vi vice ... Ja jsem tu databazi sam uvadel do
-> chodu ... Krome jineho take delam sefa toho projketu  :-)

aku databazu aky projekt ? spam.abuse.net ?

->> Bohuzial... aj v tomto pripade mozno autori spamu najprv chceli zabezpecit
->> proti obtazovaniu ale ma to 2 chyby:
->>
->> 1. zneuzilo sa to na to na to co pisem vyssie...

-> Pokud si to myslite, klidne si o tom muzeme promluvit ... V kazdem pripade
-> byste mel mit pro neco takoveho podklady. Ja take o nikok netvdim, ze je
-> zlodej, kdyz to nevim presne.

ja netvrdim ze je to tak vzdy. len vravuim ze sa tym spravam typu 'reply to
be removed' neoplati vzdy verit a radsej na ne neodpovedat. odpovedanie na
ne nie je cesta ako prestat dostavat spamy...

->> 2. ludi pripojenych na internet su miliony a ked len desattisice posielaju
->> spamy posielat "remove" na tolko adries ustve aj kona

-> To je sice pravda, ale pak nesmite nikam psat :-)

Ano, a preto sa snazim vykynozit spam. aby sa clovek nemusel bat pisat a
zverejnit adresu (naco mam potom inet adresu ked ju nesmiem dat verejne ?)
len kvoli tomu aby ho nebombardovali spammeri hovadinami...

--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin of one server at SANET Kosice, Slovakia
 E-mail: Matus.Uhlar at tuke.sk ; WWW: http://ccsun.tuke.sk/users/uhlar