lide.seznam.cz

Michal Krsek Michal.Krsek at mius.cz
Fri Oct 17 11:48:27 CEST 1997

> Tak?
> A nezda se Vam, ze byste aspon mel poslat lidem, zarazenym do databaze
> mail, ze tam jsou a co maji udelat, kdyz tm nechteji byt?
> Ja jsem nic takoveho nedostal a az po zmince zde jsem se tam nasel (a
> smazal, to nastesti
> jde i bez korespondence se spravcem).

Zkousime to nejak resit, ale predstavte si, ze mate rozeslat 40.000 majlu
(vysledek druheho a asi posledniho scanu domen cz a sk). Chce to docela
system ... Verte, ze na reseni pracuejem ... Soucasny provoz je spis
overovaci ...

> Vas projekt ma jeste jednu vadu: za chvili tam budete mit neaktualni
> data (obavam se, ze je budete mit neaktualni dokonce i tehdy, kdyz budou
> lidi vedet, ze tam jsou - malokdo posle zmenu).

To uz mame vyreseno .. Vcetne "detailu" popsanych v zakone 256/1992 sb.

					Michal