Jeste k MRP Zlin

Dan Ohnesorg, admin of POWER DAN at feld.cvut.cz
Wed Oct 29 10:42:34 CET 1997

Tak jsem od mnoha lidi dostal dopisy, ze jsem na MRP prilis tvrdy, ze
v ted uz budou OK, kdyz vidi, jak jsou jejich aktivity prijimany.
Se zadostiucinenim musim konstatovat - chyba lavky.
Dnes jsem od nich dostal papirovou postou dopis, hromadne rozesilany,
kde inzeruji, co jineho, dokonaly mail robot. Samozrejme vcetne 30
000 "nejznamejsich" adres z ceskeho internetu. Narozdil od svych inet
stranek ani neupozornuji na to, ze by rozesilani hromadnych zasilek
mohlo vest k nevoli u prijemcu.
Aby nekdo nemel pocit, ze se jedna o nejake casove prekryti, ten
dopis byl poslan 27.10.1997.
Pokud ma nekdo zajem, klidne predmetny material poslu faxem nebo
oscanovany.

zdravim
dan
DDDDDD
DD  OOOO               Dan at feld.cvut.cz
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311