Jeste k MRP Zlin

Jiri Novotny novotny at ics.muni.cz
Wed Oct 29 13:56:25 CET 1997

> Tak jsem od mnoha lidi dostal dopisy, ze jsem na MRP prilis tvrdy, ze
> v ted uz budou OK, kdyz vidi, jak jsou jejich aktivity prijimany.
> Se zadostiucinenim musim konstatovat - chyba lavky.
> Dnes jsem od nich dostal papirovou postou dopis, hromadne rozesilany,
> kde inzeruji, co jineho, dokonaly mail robot. Samozrejme vcetne 30
> 000 "nejznamejsich" adres z ceskeho internetu. Narozdil od svych inet
> stranek ani neupozornuji na to, ze by rozesilani hromadnych zasilek
> mohlo vest k nevoli u prijemcu.
> Aby nekdo nemel pocit, ze se jedna o nejake casove prekryti, ten
> [...]

Myslim, ze to neni potreba, ja a asi vetsina dalsich jsme to dostali
do schranky take. Za sebe musim rict, ze takovy spam pre S-mail
mi vadi daleko vice, protoze ty papiry musim bud odnest do sberu
nebo do popelnice, coz mne osobne obtezuje jeste vic, nez mazani v mailboxu.

Myslim, ze je potreba potirat obe formy teto nevyzadane reklamy
a rekl bych ze kazda metoda je dobra. Mam pocit, ze v Nemecku,
pokud napisete na schranku, aby Vam do ni nehazeli propagacni letaky,
tak mate od reklamnich obtizniku pokoj, nebot se to bere jako
utok na soukromi.

				S pozdravem

					J. Novotny